puss puss brottom brottom

blogga blogga fort fort har inte mycket tid på mej att skriva nu!
men idag har jag då varit i skolan till halv 5, slutade 3 men stannade kvar och var med kompisar i skolan till halv 5 då. Vi hade en normal tråkig/rolig dag men vi hade bild! och bild är kul! jag och amanda håller på att göra en tavla som vi svampmålade på och det ska vi fortsätta med, det som var så kul med det var att vi hade presic hällt i färg och börjat måla och kladda och då stängdes vattnet av haha, vi fick självklart panik och trodde vi var tvungen att ha så hela dagen, men det behövde vi tydligen inte heller.
Nu ska jag snart sova,  nä men kanske om en stund är grymt trött för jag vaknade tidigt idag!
bloggar mer imorgon då jag hinner ! hejdå på er och sovgott :)


håret på bilden ser man att det är fejk, men det var faktist en slarv bild!
så hejrå på er ! glömm inte att kolla in min blogg imorgon så kanske jag bloggat mer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0