skola,dans & låtbrist?

nej, nu tycker jag att jag lägger in mer bilder än att skriver ;o
men det är ju så kul med bilder, haha !
men iaf, idag hare varit skola. Typ matte hela dagen enligt mej , tråk . Aja, sen efter skolan då hade jag dans, men jag orkar inte fortsätta dansen typ. Men på söndag är typ sista , eller då ska vi uppträda på skyltsöndagen alltså på stan . Men jag vet inte om jag ska vara med , tråkigt att missa hela dagen pgr av det ! :I
Ah, nu sitter jag här och tja jag har tråkigt men ska gå och göra något har typ suttit vid datan länge nu så är lite trött på det.
Och vet du var jag kommit på ;o att jag inte skriver för att andra ska läsa om mina dagar, utan för att det är kul  att läsa och titta tillbaka senare, men det är väll kul om nån läser å kommenterar iaf! :)
Jag har också kommit på att efter varje inlägg jag skriver äre typ ett tvång för mej att lägga in en bild, scary ! :)
Föresten , någon som har nån bra låt förslag? SKRIV isf ! har låt brist ! :o


Kommentarer
Postat av: ida :)

twilight tjej ! , sök på youtube :p <3

2009-11-24 @ 15:33:26
URL: http://jossesidap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0