hejjsan allla cp hanna

heeeejjjööewh , haNNNA COLLASTE APAN HÄÄÄER ;)))) <3
jag, jorte elon och elipppwh ska sova hos sariiisdiamantiiisssseseseseesss =)
vi är bäst och jag kan inte prata för jag har skrikit så mkt när vi åkte karuseller på LK så nu är jAag stum lr nååååhttttteh ;((( heäääääääjråå alla dammråttttäär xdddd :O arapapapapapaapariiia arapa pipopipo

Tjaaatjaa sarah här ;D josse har brytit (stavning)foten när hon skulle springa ut och sätta sin cykel på andra sidan huset hahaha ^^
och nu håller vi på att bus ringa folk mycket roligt det är .
hejjddåå alla jordinvånare , josse du är bara bäääst :D gullunge <3

Tjohbreee, sötaste Elipwww hÄR ;D jag ska sova över hos Sarah :> kUl KuL.
Vi tyep bus ringer HETALINJEN :o hahahaha, jAG har inbge att säga. hAhAhAehehehehe s8dfgil<uhgf
Herrå assåew <33333
 
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJSAN, världens bästttttasteeeeh elonSEY¨/ ELLen hääääewr :)<3 vi har askul men jag får inte sncka i tele hahah^^ JAG sssssssssoVer hos SARAHPARA med en elephhant , som rredan säkert fattatttttt  vi ska hååååÅÅppa på ssttötts mattan och Hanna har kissat ner seejjj !^^ hahahahahahkdshuwdgffk54089t52 pösshejjs<321 noolllllllllllllll


Kommentarer
Postat av: DENISE

jättesöt blogg!

2010-08-09 @ 13:35:32
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0