life's what you make it

Dagen idag började med skola, vi pratade, var ute och spelade fotboll, körde någon lek, var på någon tipsrunda runt hällsans stig och fikade. Ganska härlig skoldag faktiskt, sen så har man ju lärt känna dom i 7c och lite dom i 6a också haha! Efter skolan så drog jag och elin in till stan och förföljde axel, alex och nån till som jag inte minns vad han hette. Sen så när dom alex och den andra for hem så var vi med axel och gick omkring och var på blågåsen typ och chillade :) Sen så har jag faktiskt inte hunnit göra så mycket mer, kanske ska ta att vara med isabelle om jag orkar, är ganska trött :/
Här kommer iaf lite bilder från dagen;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0