regnigt

Det var ett tag sen jag skrev, typ 2 dagar sen O.o
Men jag har inte haft något spec viktigt att berätta kan man säga.
Idag så var det skola, typ en helt vanlig skoldag, hade svenska, matte, språk och slöjd,
på slöjden så fick man välja om man ville ha textil eller trä och jag valde textil hehe, vad hade ni valt? :)
sen så efter skolan så var jag med hanna och ellen och elin en stund, när hanna och elin hade farit så for jag och ellen omrking och cyklade fast sen så började det regna men då hade vi ingenstans att gå så vi gick till hampus och frågade om han ville vara med oss, men det ville han inte haha. Så då for vi till skolan och satt i ljusgården och chillade och snackade med axel i tlfn en stund. Aaa men det var typ allt :p

Ska kanske ta och vara med elin om hon inte hade träning,
annars så ska jag typ inte göra något, om det slutar regna så kanske jag går ut
och fotar om jag inte har nått bättre för mej.

det var typ allt! :d hejdoåe. :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0