skola imorgon

då var det skola imorgon då, om ungefär 11 och en halv timme börjar skolan man kan ju liksom säga att jag inte är så speciellt taggad till det. Man börjar ju högstadiet men ändå, har faktiskt ingen lust att börja skolan nu speciellt inte när jag tänker på vilken klass jag går i.
Men man får väl stå ut tills vi har lov igen i oktober tror jag det är, det är ju inte så länge? eller så är det.

Snart ska jag gå och äta kvälls fika sedan ska jag nog förbereda mej för att hoppa i sängen, haha inte hoppa i sängen bokstavligen men, så man inte somnar imorgon på skolan hehe :p


och sen en supersöt bild på himlens vackraste vovve (L)

hejdååå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0