skräckfilm!

Jag vet att jag typ inte uppdaterat något men jag har ett liv att leva så jag hinner inte alltid.
Igår så var vi iaf på ormberget m skolan och typ gjorde lite saker, det var väl inte as roligt men men.
Efter det så drog jag, sarah, hanna, JM, cajsa och elin hem till sarah och hoppade studs och ringde till typ heta linijen haha, sen så drog jag hem och åt och efter det så for jag till elin och var med hon och sarah. Vi såg på skräckfilm medans alla andra var typ på disco på hertzz, men vi orkade inte gå. Så vi såg på barnhemmet den var seriöst läskig, usch men bra var den också.
Det var typ min dag igår. hehe.



Handling: Laura återvänder tillsammans med sin man och deras son Simon till barnhemmet hon växte upp i. Det är nu övergivet, men hon beslutar sig för att rusta upp det och driva det som förr. Deras nya hem och de mystiska omgivningarna väcker Simons fantasi och pojken börjar alltmer dras in i ett universum fylld av fantasifulla sagor och inte helt oskyldiga lekar. Simons värld bekymrar och skrämmer Laura och väcker dunkla och otäcka minnen från hennes egen barndom till liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0