typ ingen rubrik hehe

Idag blir det bara ett snabbt inlägg om dagen:

Dagen började med att det var skola då som alltid, i skolan så jobbade vi om demokrati och valet typ, och man jobbade i grupp och vår grupp gjorde en film och ja blablabla, sen så har vi också haft matte/NO, vi typ bara gick igenom saker och så. Efter skolan så drog jag,hanna,ellen & isabella hem till elin och körde anden i glaset igen hehe. Efter det så hade elin träning så vi cyklade till skogsvallen och sen så typ direkt efter vi kommit dit så drog jag, hanna & ellen till sarah ist för vi orkade inte titta på hennes träning och där så typ satt vi och snackade om? haha minns inte, men typ olika saker. Sen så var jag tvungen att fara hem vid halv 8 för jag skulle äta middag hehe, och nu sitter jag här och skriver. Men det var typ allt.

 

pusstja0w


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0