JULAFTON

Jag är typ mega glad just nu.
Denna jul har varit .. jätte bra!
Vi for till morfar precis innan 3 så jag inte skulle missa kalle anka, hihi och det var lika bra som vanligt.
Sen så åt vi jätte god mat så jag blev helt proppmätt, och efter det såg jag och brorsan på tv sen efter ett tag fick vi en massa godis, fika och allt och det var jätte gött. Sen öppnade vi dom julklapparna vi fick av morfar och moster. Sen vid 7 åkte vi hem och satt framför brasan och jag delade ut julklapparna och sedan öppnade vi dom
Och nu kommer en lista på det jag fick :D

En iphone4! :D
Skal till iphone'n & tillbehör :D
Mysskor :D
Hörlurar :D
88 eyeshadow palette :D
Underkläder :D
Gullig pyjamas :D
Underställ t när man åker slalom :D
Spa saker :D
Ett bf halsband :D
Godis :D
2 choklad askar :D
Geisha :D
plånbok från m0nki :D
2 par örhängen :D
Nagellack :D
Chokladtomte :D
En sjal :D
En tvål :D
3 filmer :D
och 2700 kr! :D

jag tror det var allt, hihi :)
Sen så har jag spelat wii med mej själv, och jag vart arg för jag förlorade hela tiden när jag körde resort.
Sen så spelade jag det med brorsan också innan vi åkte till morfar och då ägde jag ut han.
Sen så såg jag på toystory3 som var ena filmen jag fick :D
nu orkar jag inte skriva någotmer och detta blev ett ganska långt inlägg hihi.


Heheh min webb laggade upp sig så jag kunde nte ta någon mer bild efter den där typ så den får duga haha.
Sen så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0