Mitt favoritminne

Mitt favoritminne, alltså jag har jätte många favoritminnen och allt men om jag ska välja ett så..
när jag och agnes vann småstjärnorna på våran skola när vi gick i ettan tror ja det var.
Jag minns att vi var typ stolta för att vi vann över hennes brorsor haha,

Den här låten sjungde vi:

Lilla Melodifestivalen 2004 Jessica&Karin - Att ha en vän



Där jag har ringat in, det var efter vi hade vunnit, då vann vi gratisbiljetter till att vara en dag på nordpoolen och bada.


och där var den gången vi for och badade då haha.


Kommentarer
Postat av: isvhbel

åh,det kommer jag ihåg ! NI VAR SÅ JVLA SÖTA!

2010-12-22 @ 13:20:11
URL: http://isabellestrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0