silverfiskar

Alltså guuh vad trött jag är! Har sovit i typ 4 timmar sen jag kom hem sen kom mamma och väckte mig.
Alltså kvällen/natten på skolan var AWESOME, vi var vakna till halv 7 sen så sovde vi mellan halv 7 och halv 8 alltså på morgonen, resten av tiden har vi varit vakna.
Vi sprang typ omkring i skolan och spelade pingis och en massa saker.
Sen så när vi skulle ner i källaren så upptäckte vi att hela golvet var fullt med silverfiskar typ.. usch seriöst.
Om ni inte vet vad det är så googla påde.
Har inga bilder heller för jag orkade inte fota och sen de några fotade med min mobil på morgonen får jag inte lägga ut hahah.


Kommentarer
Postat av: H E N N Y S.SE

hahah, segt svar, men jackan är köpt på sportamore.com :)

2010-12-21 @ 20:07:13
URL: http://www.hennys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0