brinner det?

hej bloggen.
känner mej något trött idag, saknar värkligen låvet då man fick sova ut hur länge man ville, gör inte ni också det? Idag har det varit skola då, brandalarmet på skolan gick igång vid kvart/tio i 9 på morgonen, jag och mina kompisar satt i ljusgården och vi trodde det var pianot som lät konstigt, fast sen började alla vid pingis bordet springa runt fast vi trodde dom typ körde jaga, och dom typ DET BRINNER! hahah så då sprang alla ut. Fast det var typ bara en såg eller nånting som hade börjat ryka av nånting på träslöjden tror jag.
Annars hare väll varit en bra dag, var med Sarah efter skolan och gjorde lite hemliga saker som jag inte kommer skriva här på bloggen typ :) för det är hemligt fast några vet det redan men men... emh. tjah å annars så har jag väll haft rätt kul? :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0