myssspyss

hahha sorry nu ska jag skärpa mej och börja blogga? alla tycker det? aaa! :D
men dom flesta kvällarna hinner jag inte blogga för att jag är och åker slalom såklart med folk!
alltså snacka om härligt det är med slalom, även fast man bara åker upp och ner? 
men ändå ! :o 
Idag har jag då varit och handlat saker med mamma på stan, köpte ett par turkosa täckbyxor till slalomen, en kofta från stadium, en mössa, och en fleezeetröja, och en skrivbok. =)
men iallfall nu sitter jag och tar lite knäppa bilder som dom hära :

hahah jarå så här kan jag se ut då en helt vanlig dag, fast det är faktiskt ingen vanlig dag, det är ju FREDAG?

fredagsmys ohja! någon som ska hitta på nått ikväll då? :)


Kommentarer
Postat av: Elin

asså den ar valat ha LÄNGE... iaf när jag såg den, den dan jag köpte min adidas,



men kmr ändå int få den för mamma bah; nä det är inte såna koftar du ska ha.

2010-01-16 @ 18:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0