irriterande mygg ljud...

Heh, just nu sitter jag och snackar med Isabelle på msn och kollar på lite bilder och lyssnar på musik och guuuuu vad jag hatar den dära reklamen men en surrande mygga på spotify, den är IRRITERANDE! Jag gillar inte mygg ljud det är irriterande + att det typ skär i öronen, nä men typ. btw det är rätt skumt att alla jag känner har typ fått 10000tals myggbett och jag har inte fått ett enda, även fast jag låter myggorna bita mej så blire inge myggbett det är ganska skummt tycker jag, fast ändå rätt bra! ;)



Någon som vet någon bra låt som man inte nöter och sen så blir den dålig? hehe.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: ISABELE!

ushh , jag börjar alltid vifta med armarna , och sen förstår jag att det bara är datorn som låter .XD

2010-06-20 @ 11:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0