elin & jossä

hahah åhja, ännu en flummig dag med elipw! yepp . vi satt och trögade oss på studsmattan!

jag : kolla snigeln där nere!
elin : vart då?
jag: men ser du den inte?
elin : nä, vart är den ?
jag : men där vi löven, där där presic där. Men äru blind eller?
elin : aa tydligen, åh äre den dära?
jag: ehh vilken ?
elin : men den dära?
jag : nej, den dära i hålet!
elin : men det var ju den jag sa?
jag : nej andra hålet
elin : men jag ser ingen.
jag : gick du värkligen på det dära? :o

hahahhaha. ohja vi kan ha kul! =D ahh,  å sen så tog vi en cupcake. För vi ville det, och sen så gjorde vi en film som var i 55 minuter, men vi viste inte det, HAHAH.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0