inlägg för igår

Hann inte blogga något igår så gör ett litet inlägg om vad jag gjorde.
Dagen började med att jag gick ut och solade i en timma och lyssnade på justin bieber samtidigt eftersom det var så härligt väder, sedan hoppade jag och brorsan studsmatta och bombade varandra med bollar. Sen så när vi skulle dricka så fick han försej att hälla vattnet på mej istället så då kom vi sedan på att vi skulle ha vattenkrig och då hade vi det. Sen så hoppade vi studsmatta med vattenballonger haha, och sedan gick jag omkring och skulle sammla ihop alla vattenballonger och medans så sjöng jag någonting om att jag letade ballonger men jag minns inte vad. Sen så var jag med Isabelle ute och vi for till en gård och hade kul sen så for vi ner till stranden och kännde på vattnet och det var iskallt och då for vi sedan hem till henne och hoppade studsmatta med Inez hahah ! :D


hahahaha den bilden bjuder jag på ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0