hanna och elin skriver

Elin: hejhej, jag siter i skolan och skriver ;oo hahahahahahahah jag elskar justin bieber :D ojojojojo, jag vet inte vad jag ska skriva ;D hejsswh :dd heheheh C: hehe

Hårbollen von tegelsten af abrahamsson:
hej kärA josses blogggg
Hejdåååååååååååååå, ombbb jag tror jag lever!
och jag har ingen aning om vad jaah ska skriva för jag har ingen fantasiiii :(
men iaf så jo lr nä ?
asssssååå okej , jaduuu , jäuuuuu!  ^^
-folk skämmtar om min vikt
-äh, upp med hakorna !

ojoj , den är så braaawoo. ;*
ahhahahahaahahahaahaahhahahhahah , jag sitter på skolan och lyssnar på elin och josses intäräsanta samtal om att dom vet ngt , fast ändå inte lr nå sånt fattar inte , cajsa och sarah är knäppppaaa =)))))
<3
<3
<3
nu ska jag sluta skriva , fast det är kul att trycka på knapparna på denna dataaaauuuuu ;)
elin är röööddd (yyyyy'
asså jäoooouuuuu , ehjååååååå  , mjöööööu
hejmmmmmååååå,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,  / hälsningar från hannanananas ;ppppppppp :D<0123456789

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0