jag vill bort från sverige, till värmen!

Åhh, just nu sitter jag och kollar på resor, shit vad jag blev sugen på att fara utomlans och bada och sola.

http://www.fritidsresor.se/resa/turkiet/marmaris/hotell-club-turban/?season=sommar-2010&destcode=DLM&resortcode=MRM&q=0a0b8a6c46cd4aa193e67c900289d0a1

det där är då ett ställe som jag vill fara till, seriöst jag dör.
jag vill bort från sverige, till värmen ♥

alltså antingen ska det vara VINTER och då menar jag kallt och snö och en massa slalom inte precis som det är nu.
eller annars ska det vara sommar, seriöst jag hatar vädret som är just precis nu...
ajja, nu ska jag sluta drömma mej bort och gå och tvätta mej och göra mej i ordning för att alldelens snart gå och lägga mej, imorgon har vi A&S i skolan, inte kul inte kul. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0