söt, men livsfarlig

Idag så hare då alltså varit skola,
vi hade svenska på morgonen sen vid 11 så gick vi till kultursskolans aula för att lyssna på några poliktiker som pratade, det var faktiskt ganska intressant att lyssna, inte alls lika tråkigt som jag hade tänkt mej.
Efter det så hade vi idrott, orientering jag gick med elin och magda och det gick ju liksom inte så jätte bra kan man ju säga, för jag hållde kartan fel väg HAHAHA.
Efter idrotten så slutade vi (kl 13.00) men vi stannade kvar på skolan typp typ 3, kanska deprimerande att stanna på skolan på en fredag i 2 timmar! Sen så for jag, elin, hanna, ellen, johannam och cajsa till
en pantionär lekpark och sen till sarah och sedan till björkss för att säga hej hejdå till björn, efter det så for jag hem och åt och sedan så skjutsade pappa mej till hertsön och där var jag med hanna, elin och cajsa.
Vi var på IP och chillade och typ sånt, och hannas hund MOLLY är läskig! haha jag är rädd för henne xD
Sen så vid halv 9 var jag och elin tvugna att cykla hem därifrån och det var typ lite smått läskigt näre var mörkt.
Men när vi kom ner för kronabacken så äre ju typ en tunnel där och då såg jag typ en polis, och det var as läskigt för polisen svängde runt och körde in i tunneln efter oss, och vi typ cyklade as fort hahah.
Den typ körde efter oss enda tills vi kom till andra tunneln (och då cyklade vi ASIGT FORT) så då var ju typ långt framför den fast då stannade den och vände om typ eller något.
Men seriöst jag trodde dom typ skulle stoppa oss (eftersom vi cyklade utan hjälm) så vi fick typ panik! xD


hannas hund som är söt, men livsfarlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0