ingen lärare?

Hejhejh,
idag så hare varit skola igen,
typ en helt normal dag, vi hade matte/no, so, bild och sen så skulle vi hadt engelska
men vår engelska lärare var typ sjuk och vår vikarie kom aldrig haha.
så typ över en halv lektion satt vi och väntade på att nån skulle komma.
efter skolan så for jag typ hem direkt, skulle först på stan med mamma men jag orkade inte.
är typ väldigt mycket förkyld och har hosta, usch var jag hatar hosta.
iaff, ska typ se tv nu och chilla, sen efter maten så ska jag baka kladdkaka sen kanske jag går ut en stund.


Kommentarer
Postat av: Elsa

Oj, hahahah..

Var lite stressad när jag skrev inlägget så han inte läsa igenom det, höhö 8D

2010-09-07 @ 18:52:59
URL: http://www.elsaas.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0