POFF, så ba exploderade det

Hehe har ingen cykel längre kul.. eller jo har ju den men däcket gick sönder.
Jag och elin skulle fara och pumpa däcken, så var det tydligen redan fullt så när vi pumpade mitt så hade det en spricka i sig och då blev den där sprickan större och större och tillslut så började det ryka jätte mycket så vi sprang en bit bort och skrek sen ba POFF! Så exploderade däcket.


Man ser typ inte så jätte bra men.
Asså ååh nu måste jag tydligen köpa ett nytt däck som kostar 400 för mina egna pengar men det tänker jag då fan inte göra hellre går jag. Om dom nu vill att jag ska ha en cykel så får dom väl betala det själva..


Kommentarer
Postat av: Anonym

dgasgsdhahhaahhhahahahhaahahhahhahhahhaahhhahahahhaahahhahhahhahhaahhhahahahhaahahhahhahhahhaahhhahahahhaahahhahhahhahhaahhhahahahhaahahhahhahhahhaahhhahahahhaahahhahhahhahhaahhhahahahhaahahhahhahhahhaahhhahah

2011-04-16 @ 09:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0