ssääämmst

Hheheheuh gör dag 3 imorgon.. För det var typ vad jag hade på mig idag och nu har jag liksom pyjamas på mig så aa. Men assåå åååhh, jag är typ e,.lwrföwe,fpöwqåp bara för att vi tydligen ska få nya klassföreståndare saker. Asså näää, jag vill ha elisabeth och katarina, dom är typ bästtt! Så vi ska typ prata med rektorn om det och de.
Sämst om vi byter för då kommer vi typ få Annh (som är typ bra ändåå) och franska läraren (som jag är rädd för) haha.. men jag vill ha bettan och katarina jue.e.efgoweikjfpocwesladö'z.


Heheh, bilden har ingenting med det här inlägget att göra men ja.


Kommentarer
Postat av: Anonym

SKA NI FÅ ANNALENA?



bättre än gunnar och musikanderss..

2011-04-13 @ 17:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0