stan igen

Drog till skolgården vid halv 1/1 och var där ett tag och chillade med hanna, elin och sarah.
Sen drog vi in till stan och där träffade vi cajsa så då satt vi och åt med henne och hennes kompis på max.
Sen så gick vi och ja, jag köpte en tröja och två linnen även fast jag inte ska köpa något mer så kan jag inte låta bli..


Tröja Ginatricot - 199:-

Linnen Cubus - 2 för 149:- fast jag fick dom för 138:- (a)

Men nu ska jag inte köpa något mer förens vi åker utomlandsss... Måste spara! kommer inte gå bra.


Kommentarer
Postat av: du vet int vem jag är elr ?

hmmmm... det kommer ju bra för dig att inte köpa något tills du ska till turkland :) hahahahahahhaha

2011-04-09 @ 17:05:19
URL: http://kissies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0