kladdkake fail

Idag så hade man matteprov, det gick faktiskt rätt bra, kunde iallafall svara på alla dom dära uppgifterna.
Sen så hade vi A&S redovisning, och det gick lite mindre bra hahaha, för vi hade skrivit ut texten men inte hämtat den och sarah ba, äh jag kan det uttantill. Sen så när vi stod där så ba jag har glömt det.
Så ja det blev ju som det blev.
Efter skolan så drog jag, elin, hanna, sarah, jessica & amanda hem till amanda och där bakade vi kladdkaka! Den vart faktiskt god! Fast när amanda skulle ta ut den ur ugnen och kolla om den var klar så ba gled den åsså ba PANG BOOM så var den uppochner på golvet.
Så ja, det var ju inte lyckat haha :D





fiiiiiiiin kladdkaka!


Kommentarer
Postat av: amanda :DD

altt jag kan säga är: HAHAHA oj vad jag är duktig!! :D <3 hehe

2011-02-24 @ 08:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0