lördag!

Hade tänkt att ladda upp lite bilder nu eftersom jag ändå inte har något bättre för mig så då passar jag på.
Elin for nyss hem, vi har haft det sjukt najs, både när jag sovde hos henne och sen när vi var här.
Sarah kom också hit, vilket var riktigt kuligt, vi var ute och fryste lite, sen satt vi och pratade och sen så spelade vi cod, jag äger ut elin i det lungt! Sen när sarah for hem så gick jag och elin ut ett tag efter det och chillade, typ hon slängde ner mig i snön några gånger, det var riktigt kul med kallt yey.. :D

Juste, det är lördag idag, rätt najs, ska nog sova nu, SJUKT TRÖTT, vi vaknade liksom halv 8.. hahah.

Min och elins sånnadära gubbar i cod, den övre är elins och den undre är min, min var mycket finare hahah! skrivbordsgömmarna...

Den där skylten skulle jag pricka med en pinne, för då skulle jag få en kram av elin, men jag missade varje gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0