storheden och de

Idag så har jag då varit på storheden med isabelle och elin, vi var på toys'r'us och elgiganten haha.
Sen så skulle isabelle på träning så då for hon hem, och då orkar inte jag och elin vara kvar så då tog vi bussen hem till mig och typ gick ut och sen så åt vi och sen så satt vi framför datan och tog lite fina bilder och sen så spelade vi black ops med min brorsa. Sen när elin for hem så fortsatte jag att spela det med min brorsa och det var faktiskt riktigt kul och jag var mycket bättre än elin för jag dödade henne dubbelt så många gånger som hon dödade mig, hihi. Nu ska jag ladda upp lite bilder och sen gå och göra mig iordning för att SOVA!



dom här paketen gjorde vi på toys'r'us, och sen så gav vi dom till några människor.
Elin gav sitt och isabelles till någon söt kille och jag gav mitt till någon tant, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0