2010

Tänkte göra en kort sak med bilder och mitt år, 2010.

Januari:



I Januari hände inte mycket, var mycket med mina bästavänner då och skolan började.

Februari:


I Februari hände inte mycket heller, var i stugan lite då och då och skolan gick på som vanligt.

Mars:



Jag for till underbara thailand och upplevde saker jag aldrig kommer glömma.
Kom även hem från thailand och hade en fantastisk vintertid med massa snö.

April:



Snön började smälta, det blev påsk och jag var mycket ute och spelade basket själv när jag hade tråkigt.

Maj:



Bladlössen invarderade Luleå och jag hade mina första vattenkrig.

Juni:



For till Länkebo med klassen, firade midsommar, tältade och hade skolavslutning, sommarlovet började!

Juli:



Ojojoj, vart ska jag börja?. Fyllde 13, hade ett sjuktroligt kalas/fest för mina bästisar, badade, solade, for till stugan med isabelle några gånger, tältade, vart brunare än jag någonsin varit, hade den bästa månaden på året.

Augusti:


Lulekalaset var, åkte en massa karuseller, var mycket med mina bästisar, cyklade omkring i hela Luleå, var mycket ute och fotade, detta var även också en av dom bästa månaderna, skolan började och allting gick sakta neråt.

September:


De blev höst, hade en jätterolig dag/kväll med hanna, idap & hedda, skolan var roligare än förr, var mycket ute och fotade med isabelle.

Oktober:


Var ofta på hockey, hängde på coop typ varje dag, ordnade ett disco med klassen, var på stadsödiscot, var ute och fotade mycket, det vart halloween.

November:


De blev kallare, och snön kom. Skolan blev mer och mer tråkigare. Inte mycke saker hände.

December:


Åkte till kåbdalis med hanna och hade det fettskoj, firade julafton hos morfar, och hade den bästa nyårsafton på länge!

Det var mitt år kortsammanfattat, 2010 har varit både bra och dåligt, början av året fram till slutet av sommaren var awesome, sen gick allting sakta upp och ner, men 2010 har faktiskt varit rätt så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0