kusinvitamin

Mamma kom och väckte mig idag vid 11, själv hade jag velat sova längre..
Men då så gjorde jag mig iordning och de sen vid 1 så for vi till min kusin och grattade henne för hon fyller år imorgon. Så jag kom nyss hem därifrån :)
Idag blir det att vara med isabelle tror jag väl? heheh fast just nu så sitter jag och kollar på resor till kroatien :D


två bilder från igår. hahahhahahahah sista bilden hahahahhahahahaha.
jag gick bakom hanna så hållde hon på att stanna och gå backåt typ några gånger så jag gick in i hon.
Så tredje gången hon gjorde det så flyttade jag mig bakåt så hon tappade balansen och ramlade rakt ner på ryggen hahahahha failbarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0