TISDAG

Kom nyss hem från skolan hehuh, stannade kvar till typ halv 5, vi satt typ kvar i klassrummet och ssnackade sen typ gick vi på matteklubben och satt och ssnackade med dom som var där och lite sånt hahah.
Skoldagen har typ varit inte kul, för det enda kuliga som är på tisdagar är bild och den missade jag för jag var hos tandläkaren, kul... ne. Typ idag vet jag inte vad jag ska göra, kkanske blir att baka något (a)

såg typ nyss att dom hade ändrat alla stjärntecken typ ja ni har säkert sett det? så nu helt plötsligt är jag tvilling lr vad det nu var ist för kräfta, alltså vafan? jag tänker vara kräfta!!
*KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL DEN DÄRA SIDAN*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0