when i look at you

Har ändrat designen lite nu, vart sjukt less den andra så jag gjorde bara en snabb ny en.
Men typ idag så var det skola iaf, hade matte/no på morgonen men det var ändå rätt så chill, sen resten av dagen var det a&s vilket också var ganska chill eftersom man får ju göra vad man vill ;)
Efter skolan så drog jag hem till Sarah och vi bakade kladdmuffins och kladdkaka, sen så satt vi och testade något pogram på hennes data där man typ kan spela in egna låtar heheh eller något sånt iaf,
nu ska jag typ ta och plugga lite spanska eftersom vi har spanska gloser till imorgon och jag kom på att jag inte ens hade tittat på dom...


fin vovve <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar din header!<3 :)

2011-01-19 @ 20:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0