21st Century Girl

Som ni kanske märker så har jag inte alls bloggat mycket idag? hihi.
Men har verkligen inte haft tid att göra det idag.
Skolan har varit helt ok faktiskt nästan kul, var på textilklubb på morgonen innan skolan började.
Efter skolan så drog hanna och jag hem tilll mig, vi var ute och skottade och garvade ett antal gånger haha!
Iaf så hoppade hon typ på snöhögen så att den skulle gå då sa jag; lilla flicka som tror hon är bra. För att snöhögen inte ens gick sönder, och precis när jag sa det så halkade jag och råkade slänga iväg spaden och allt och ba yäää, jag var inte så mycket bättre.. haha men iaf så var det vääääldigt kul! :D
Den här dagen har typ varit en toppendag, är bara helt allmänt glad just nu!!!


21st Century Girl - Willow Smith

Har inga bilder förtillfället för bilderna jag tagit med systemkameran kan jag inte överföra än för jag håller på att ladda batteriet hehe så därför fick det bli musicvideon till willow smith's nya låt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0