hej ekollon, ekollon VA?

Amen tjenare, just nu håller jag på att göra mig iorning ifall att ni ville veta det!
Snart ska jag äta gröt och ägg, det är typ gott. Sen så ska jag göra något mer.. och sen så far jag till kusinens dop och det blir att ta med kameran så antagligen kanske men bara kanske så kanske ni får se några bilder.
Sen efter dopet så vet jag inte vad jag ska göra men ja det får ja väl se.
pussspusss :*


amen typ gulligt då, hej jag ser ett stort ekollon, ett EKOLLON?! yäy, men det liknar ett ekollon på riiikt.
Typ fin rubrik, aarå.

Ojdå jag satte nyss foten på ett papper som jag hade ritat med kolkrita på, hej min fot blev svart, åååh nu måste jag byta sockar -.- Nu kom min broder och klagade på att jag duschade i taket när jag dushade, men det var inte mitt fel att jag ville testa hur högt strålen nådde.


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Händer det något kul i veckan då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-20 @ 14:10:26
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0