prinskorvar

Har haft skola idag, typ onormalt? ne.
Hade ma/no på morgonen sen från 11 så hade vi a&s hela dagen.
Och vi har faktiskt börjat med ett nytt sak, och nu är det ett individuellt arbete och man fick välja att jobba om vad som hellst så jag valde Italien, och då ska typ jag, amanda och signe göra en kokbok tillsammans för vi har olika länder så då ska vi göra recept i den från dom olika länderna, alla antecknar.

Sen efter skolan så stannade jag kvar ett tag, sen vid 4 drog jag hem. Sen vid 5-6 så kom elin hit, och efter ett tag så drog vi till dollarstore, sen skulle vi på barnenshus och kolla om dom hade en sak där men då var det stängt så då gick vi in på ?växtriket? och värmde oss. Sen så drog vi till donken och satt där och tjillade.
Sen så typ kom hennes pappa och hämtade oss och skjutsade hem mig och sen så for hon och ja!
Det var min dag det ja, hehehuh!


Korv från skolmaten som låg i hannas jackficka hahahhah. Det låg en i elins också, ni skulle ha sett deras miner hahaha. Men ääckligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0