skoldagen

HhejsaNNN. Nu är jag hemma från skolan, okej jag har varit hemma ett tag då men.
Nu sitter jag och väntar på att elin ska svara på mina sms eftersom hon är ganska seg, sen blir det nog att fara på luleååbasket ååå ja. Skoldagen var typ helt okej, började med att vi hade fotojakt lr vad dom nu kallade de.
Vi fick alltså ett papper där det stod en massa saker som man skulle ta kort på och då skulle även så många som möjligt från klassen även vara med på bilden. Det var väldigt kul men jag lärde mig att vår klass verkligen INTE är bra på att sammarbeta, hehe. Sen efter lunchen så såg vi på en film som vi röstade om vilken de skulle bli och de blev "charlies änglar" och då satt vi och såg den, åt chips å sånt och hade de allmänt chill! Så dagen har varit rätt okej, men nu ska jag ta och ringa lilla elinpelin så heidå!


Hehe luleå hockey och typ några från klassen.

Kul att min data har pajat typ, nämen den går inte och starta... så måste sitta vid en annan, alltså ååh jag saknar den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0