idagyr

Idag så är det tisdag, och tisdagar är helt ok kanske typ!
Dagen började med att vi hade bild och då satt jag och min grupp och skissade på våran vårkollektion som vi håller på att göra och ja.. mina kläder sticker ut litegranna, dom håller sig inte riktigt till dom andras stil..
Sen så hade vi matte/no, det var typ ändå chill, sen efter det så hade vi SO och sen engelska och då gjorde vi våran "talk show" som vi hade gjort hehe! Sen så efter skolan så stannade jag kvar på textilklubb och nu börjar faktiskt min one piece likna något för jag sydde fast fickorna och sydde ihop ena sidan!


Bara för att jag inte hade någon lust att vara med på bild så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0