-

Har varit en rätt .. vetinte dag idag. Efter skolan så drog jag in till stan med hanna och sarah för dom skulle leta prao plats men dom lyckades inte hitta någon för överallt var man typ tvungen att vara äldre.
Nästa vecka har vi tydligen operation dagsverket så måste hitta någonstans att vara då också, men ja tror jag vet kanske vart jag ska vara bara vi fick vara där (a)


har en "hej jag känner inte för att vara med på bild" dag idag.
Men ska typ slå på en film nu och kanske somna, är jääävligt trött.


Kommentarer
Postat av: ehdodo dede

vilken fin du är

2011-05-06 @ 07:32:30
Postat av: isabelee

vart har du köpt tröööjan? sjuktsnygg!

2011-05-07 @ 10:01:17
URL: http://isabellestrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0