baan thai

Igår så vid 7 så drog jag, hanna, elin och isabella till baan thai och åt. Det var sjukt gott det jag åt, typ nå kyckling i curry. Så vi satt där och pratade, skrattade och hade kul. Efter vi hade ätit så drog vi till hemmakväll, hyrde 3 filmer, inception, ramona and beezus och megamind. Så då drog vi hem till elin och såg på film sen så somnade vi vid halv 4-4 kanske. Vaknade vid 10, såg på megamind efter det gjorde vi oss iordning sedan vid 2 så drog vi hem till mig fast då hade isabella farit hem sen kom jm också med hem till mig.
Sen drog vi till kvantum, köpte en  munk, sen drog vi till kallkällarn och träffade isabella, satt i någon "statysak" och chillade, jm for, vi drog hem till isabella, satt och snackade lite och kollade i tidningar och sånt.
Sen vid 6 tiden så drog jag hem hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0