vaaalborg

Ah tänkte skriva lite om vad jag gjorde igår då. Elin kom ju till mig på morgonen, vi hoppade studsmatta, drog och köpte en kladdkaka och sånt. Sen lite senare så kom jessica och hanna och vi satt och snackade. Sen drog vi till elin för hon skulle äta och då kom amanda sen så drog vi tillbaka till mig och jag bytte kläder sen så drog vi ner till isen och letade en majbrasa så då for vi först till tunas men där orkade vi inte vara så då for vi till den på mjölkizz å då var vi där och hade en egen lite eld där vi satt och grillade och sånt, det var typ as mysigt och roligt. Så då satt vi där till typ 10 sen kom några gubbar och släckte våran eld... så då for vi hem till mig och typ tog på oss varmare kläder sen så drog vi ut igen och då hittade vi en annan liten eld så vi satt där ett tag och då puttade vi ner hanna hela tiden från en bänk, de var kul. Men sen så vart det typ läskigt så då drog vi hem till mig och typ satt och pratade och sånt och efter ett tag så for alla utom elin hem och sen så ja jag och elin satt och gjorde en header till henne sen vid 3 tiden så somnade vi typ. Och hon vart sur för att jag inte var tyst när hon ville sova, hihi.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Får jag låna bilderna på skorna? :D

2011-05-01 @ 20:42:50
URL: http://mandapandapu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0